Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

CUMHURBAŞKANININ KÖKENİ..

CUMHURBAŞKANI PEKALA ALEVİ KÖKENLİ OLABİLİR..8.CUMHURBAŞKANI MERHUM TURGUT ÖZAL KÜRT KÖKENLİYDİ..KÜRTLÜĞÜ İLE DEĞİL İCRAATLARI İLE ANILIYOR..MÜSTAKBEL CUMHURBAŞKANI SONUÇTA KANUNLARI UYGULAYACAK..KÖKENİ KENDİSİNİ DAHA ÇOK İLGİLENDİRİR..SADECE SÜNNİLER Mİ DÜRÜST? SAÇMALIK..YAZMASI BİLE AYIP..KILIÇDAROĞLU’NUN MUHTEMEL CUMHURBAŞKANLIĞI ADAYLIĞINI DESTEKLİYORUM..BENCE DEZAVANTAJ DEĞİL..AKSİNE MAĞDURİYET OLUŞTURUP, AVANTAJA BİLE DÖNÜŞEBİLİR.. ÇEKİNMESİN..MERHUM İSMET İNÖNÜNÜN DEDİĞİ GİBİ..’BİR MEMLEKETTE, NAMUSLULAR, NAMUSSUZLAR KADAR CESUR OLMADIKÇA, O MEMLEKETTE KURTULUŞ YOKTUR’..BENDEN YAZMASI..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

BALKON GİDERİ..

EN SONUNDA YAPTIM..ÇOK ESKİMİŞTİ..SÖKMÜŞTÜM..ELLERİM YARALANMIŞTI..ACEMİLİK İŞTE..YENİSİNİ TAKMASI DAHA ZORDU..GİDER BORUSU ESKİ OLDUĞU İÇİN TAKAMADIM..BİRKAÇ HAFTADIR BEKLİYORDU..SON ÇARE OĞLUMUN OYNADIĞI LABUTLARDAN BİRİSİNİ EKLEYEREK GİDERİ DARALTIP TAKABİLDİM..SORUN ŞU..ETRAFINI KAPATMAK İÇİN KULLANDIĞIM İNŞAALLAH ALÇI DEĞİLDİR..😊 PEK AYIRAMIYORUM..DEPODA VARDI KULLANDIM..NEYSE BAŞARDIM GALİBA..😎
Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

CANAN KAFTANCIOĞLU..

KESER VE SAP DÖNDÜ..SİZİN DEĞER VERDİĞİNİZ ‘ALGI’ DEĞİŞTİ..BUNDAN SONRA ‘HAKLI’ DA OLSANIZ, HER HAREKEKETİNİZ ALEYHİNİZE DÖNÜYOR..GİDİŞ HIZLANIYOR YANİ..CANAN KAFTANCIOĞLU’NA GEÇMİŞ OLSUN..HÜKÜMETE DE..GELİYOR GELMEKTE OLAN..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

SÖZDE İHLAS..ZULÜM BİTSİN..İMZA KAMPANYASI..32

TASFİYESİ 21 YILDIR BİTEMEYEN İHLAS FİNANS KURUMU’NUN HÜKÜMET TARAFINDAN KOLLANDIĞI AŞİKARDIR..UZATMADAN SÖYLERSEK, DERHAL İHLAS FİNANS KURUMU ALACAKLISI OLAN MUDİLERİN TÜM ALACAKLARI YASAL FAİZLERİ İLE BİRLİKTE ÖDENEREK, BU ZULME ORTAK OLAN SORUMLU VE YETKİLİLER CEZALANDIRILMALIDIR..!

CHANGE.ORG’DA BAŞLATTIĞIM KAMPANYAYI İMZALAMAK İÇİN..↵

NOT: İMZA İÇİN AD, SOYAD VE E-POSTA YAZILMASI YETERLİ..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

BAHSETTİĞİM..

FİDAN..GREYFURT OLABİLİR..YAPRAKLARI ÖYLE KOKUYOR..
VE BORDÜR TAŞLARI..2 TANE DAHA VAR..10 TANE..

BAYRAMDAN SONRA ARKADAŞIMLA DİKECEĞİZ..YERİ HAZIR..SULAMA ARKADAŞIMDAN, BAKIM BENDEN..HAYIRLI OLSUN..RAMAZAN BAYRAMI KUTLU OLSUN..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

YAN BAHÇE..

BİNANIN YANINDAKİ BAHÇEDEYDİK KÜÇÜK OĞLUMLA..SİGARA İZMARİTLERİ ATMIŞLAR VE BİR SÜRÜ ÇÖP..TEMİZLEDİK..AYRIK OTLARINI AYIKLADIK..MUHTEMELEN FİDANLARIN DİBİNE GÖMDÜKLERİ YENİ DÜNYALAR YEŞERMİŞ..DAHA FAZLA KÖKLENMEDEN AYIRIP, GENİŞ BİR YERE TAŞIDIK..YAKLAŞIK 6 FİDAN DEMEK..HAYIRLISI..HA BU ARADA KEDİLERİN SULARINI DA YENİLEDİK..AYRICA KOMŞUYLA KENTSEL DÖNÜŞÜM ÜZERİNE EPEY LAFLADIK..MALUM ESKİ SEMT VE BİNALARIN OLDUĞU YER..BİRKAÇ SENE İÇİNDE BİRŞEYLER YAPABİLİR MİYİZ..BAKALIM..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

KİMLİK KARTI ÖNERİSİ..

MALUM ÇİPLİ..ÖDEME ARACI OLARAK ÇALIŞMA YAPILDIĞINI NETTEN OKUDUM..HERKESİN TEK BİR BANKA HESABI KİMLİK NO’SU GİBİ KİMLİK KARTINA TANIMLI OLMALI..BÜTÜN BANKA HESAP VE KREDİ KARTLARI TC KİMLİĞE TANIMLANMALI..BÜTÜN ULAŞIM KARTLARI VE SOSYAL KARTLAR DAHİL..YANİ KİMLİK KARTI İLE ALIŞVERİŞ YAPILIP, YOLCULUK YAPILMALI..BU ADIM, SANAL PARA FİKRİMİ DE DESTEKLİYOR..YANİ, BU ŞEKİLDE KAĞIT VE DEMİR PARA PEYDERPEY TEDAVÜLDEN KALDIRILMALI..KİMLİK KARTI İLE ÖDEME TEŞVİK EDİLMELİ..KAYIT DIŞI EKONOMİ DE SON BULMALI..YAZMASI BENDEN..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

BUGÜN CUMA..

KIZIM VE OĞLUM SINAVA GİRECEKTİ..ONLAR İÇİN GÜVERCİNLERE EKMEK VERDİM..AYRICA, KEDİLERE SU VERDİM..SU KAPLARINI YENİLEDİM..ARKADAŞIM İÇİN, BAHÇEDEKİ ORTANCADAN BİR DAL ALIP, SUYA KOYDUM..BABA YADİGARI VAZOYA EKECEK..ORTANCA, SUYA KONARAK ÇOĞALTILABİLİYOR..AYDINLIK AMA GÖLGEYİ SEVİYOR..DOĞRUDAN GÜNEŞ IŞIĞI ALMAMALI YANI..HERGÜN DE SULAMAK LAZIM..İKİNDİ VAKTİ YİNE GÜVERCİNLERE EKMEK DOĞRARIM..BUGÜNÜ BİTİRİRİM..EMEKLİ GİBİ..😊

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

NAMAZ-ORUÇ..

‘NAMAZ KILMAYANIN ORUCU KABUL OLMAZ’ DEMİŞ HELVA DİNLİ..KENDİSİ ORUÇ TUTAMIYOR, ATIYOR..ACABA NAMAZI OLUYOR MU? NEYSE..

ZİLZAL SURESİ:

﴾7﴿ Kim zerre miktarı hayır yapmışsa onu (karşılığını) görür.

﴾8﴿ Kim de zerre miktarı şer işlemişse onu (karşılığını) görür.

ZİLZAL: SARSINTI ZERRE: ÇOK UFAK PARÇA, ATOM..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

SÖZDE İHLAS..ZULÜM BİTSİN..İMZA KAMPANYASI..31

TASFİYESİ 21 YILDIR BİTEMEYEN İHLAS FİNANS KURUMU’NUN HÜKÜMET TARAFINDAN KOLLANDIĞI AŞİKARDIR..UZATMADAN SÖYLERSEK, DERHAL İHLAS FİNANS KURUMU ALACAKLISI OLAN MUDİLERİN TÜM ALACAKLARI YASAL FAİZLERİ İLE BİRLİKTE ÖDENEREK, BU ZULME ORTAK OLAN SORUMLU VE YETKİLİLER CEZALANDIRILMALIDIR..!

CHANGE.ORG’DA BAŞLATTIĞIM KAMPANYAYI İMZALAMAK İÇİN..↵

NOT: İMZA İÇİN AD, SOYAD VE E-POSTA YAZILMASI YETERLİ..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

GÜVEN..

BİZE GÜVENİN, SABIRLI OLUN, HEP BİRLİKTE FEDAKARLIK YAPACAĞIZ..FALAN FİLAN DEMİŞ..SABIR TAŞI ÇATLADI, SEN FEDAKARLIK YAP DA HALKINA GÜVENIP, SANDIĞI GETİR..BAK O ZAMAN NASIL DÜZELİYOR İŞLER..HALKIN %70’İ SENİ İSTEMİYOR..ANLA ARTIK..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

İMKAN..

‘İMKANINIZ VARSA DÜNYAYI GEZİN’ DİYOR ŞİMDİ..ÖNCEDEN KOVARDI..İMKANI OLAN ZATEN DÜNYANIN ÇEŞİTLİ YERLERİNİ GEZİYOR VE HATTA ORALARDA KALIYOR..DÖNMEYİ DÜŞÜNMÜYORLAR..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

BAŞÖRTÜ(SÜ)LÜ ZULMÜ..

ESKİDEN TÜRLÜ GEREKÇELERLE BAŞÖRTÜSÜ ZULMÜ VARDI..KAMUSAL ALAN VB. DEYİP, KADINLARIN İNANÇLARINA UYGUN GİYİNMESİ ENGELLENİYORDU..BU HAKSIZLIĞA KARŞI DURDUK..TAMAM..PEKİYİ, ŞİMDİ..ADANA’DA BAŞÖRTÜLÜ BİR KADIN POLİS, ANAYASAL HAKKINI KULLANIP YÜRÜYÜŞ YAPAN ÇARŞAFLI KADINLARI KANUNU ÇİĞNEYEREK COPLADI..DEMEK Kİ MAĞDURİYET, COPU ELE GEÇİRİNCE ZULME DÖNÜŞÜYOR..DEMEK Kİ, MESELE BAŞÖRTÜSÜ DEĞİL, İÇİNDEKİ..YAZIK OLDU EMEKLERE..!

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

KARINCA..

EVİ KARINCALAR BASTI..BEN RAHATSIZ DEĞİLİM..BANA KALSA, BESLERİM BİLE..EŞİM ÇOK RAHATSIZ..HİJYEN AÇISINDAN TABİİ..İKİ ÇEŞİT KARINCA İLACI FAYDA ETMEDİ..BAĞIŞIKLAR GALİBA..AKSİNE, ÇOĞALDILAR..ÇOĞALDIKLARINA GÖRE, DEMEK Kİ YİYECEK BİRŞEYLER BULABİLİYORLAR..NERDEN ÇIKTI BUNLAR..? Bİ DE 4.KATTAYIZ..BİZ BİLE ÜŞENİYORUZ ÇIKMAYA..KÜÇÜK OĞLUM: ‘BABA, EVİ ELE GEÇİRDİLER’ DİYOR..OLMADI, İLAÇ FİRMASI ÇAĞIRIP İLAÇLATACAĞIZ..’KARINCA, BEREKETTİR’ DERLER ESKİLER..İMDAT, EVDE ÇOOOK BEREKET VAR.. 😀

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

BİR SIFIR..

ARTAN HAYAT PAHALILIĞINDAN SONRA, ‘100 TL 10 TL DEĞERİNE DÜŞTÜ’ DİYENLER ARTTI..BENCE DE ÖYLE..’PARADAN ALTI SIFIR ATTIK’ DİYE ÖVÜNENLER MAALESEF PARAYA BİR SIFIR EKLEMEKTE OLDUKLARINI GÖRMELİ..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

2016 YILINDAN ÖNCE ALINAN SÜRÜCÜ BELGESİ İÇİN YENİLEME NASIL YAPILIR..?

ESKİ EHLİYETLER BU YILIN SONUNA KADAR YENİLENMEK ZORUNDA..İDARİ PARA CEZASI UYGULANACAK..ÖNCE, SAĞLIK RAPORU İÇİN E-DEVLETTEN SAĞLIK BİLGİ FORMUNU DOLDURUP, BAŞVURU YAP..SONRA, AİLE HEKİMİ’NE GİT..AİLE HEKİMİ SAĞLIK RAPORUNU SİSTEME İŞLEYECEK..KAĞIT RAPOR ALMAYACAKSIN..RAPORA ÜCRET ÖDEMEYECEKSİN..BU ARADA, İSTEDİĞİN İLÇE NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜNDEN, nvi.gov.tr, ya da Alo 199, RANDEVU AL..AYNI GÜNE BİLE RANDEVU VERİLİYOR. ÖDEMESİ İSE 15 TL, BEN PTT’DEN ÖDEDİM..2 TANE MAKBUZ 13 VE 2 TL’LİK VERİYORLAR..ONLARI ATMAYIN..BAŞVURU SONRASI YENİ EHLİYET POSTAYLA GELENE KADAR EHLİYET YERİNE KULLANILABİLİYOR..BİR ADET SON 6 AY İÇİNDE ÇEKİLMİŞ BİYOMETRİK FOTOĞRAF LAZIM..BEN 6 TANESİNE 40 TL ÖDEDİM..SONRA, RANDEVU GÜN VE SAATİNDE NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜNDE HAZIR OLMAK GEREK..YENİ EHLİYETİ POSTAYLA GÖNDERİYORLAR..BENİM BAŞVURU TOPLAM 55 TL TUTTU VE 2 GÜN SÜRDÜ..YENİ EHLİYET 4 GÜN SONRA POSTAYLA GELDİ..ELDEN TESLİM ALDIM..KOLAY GELSİN..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

‘ELMA DERSEM DÜŞÜN’ KİTABINI ÇOCUKLARINIZA OKUTMAYIN..!

İLKOKUL DÜZEYİYMİŞ GÜYA..KAVRAMLARA BAKAR MISIN? VESVESE, EVHAM, KURUNTU, KUŞKU, ŞÜPHE, HÜZNÜZAN, TÜMDENGELİM, TÜMEVARIM, HİKMET..İLK DÖRT BÖLÜMÜ ANCA OKUYABİLDİM..YAZIK Kİ NE YAZIK..KESİNLİKLE PEDAGOJİK DEĞİL..MEB ONAYI DA YOK..AMA, MEB OKULLARINDA KİTAPTAN SORULARLA ÖDÜLLÜ YARIŞMA DÜZENLEMİŞLER..BİR FİDANA, BİR TANKER SU DÖKÜLÜR MÜ? BU KAVRAMLAR KESİNLİKLE YETİŞKİNLİKTE VERİLMELİ..MEB’İ FETÖ’DEN KURTARAMADINIZ GALİBA..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

GÜVERCİN PİSLİĞİ BİLE DEĞİLSİNİZ..

ÇOK MUHAFAZAKAR BİR SEMT YA..EKMEK İSRAFI HAD SAFHADA..ETRAFA KALAN BAYATLAMIŞ EKMEKLERİ POŞETLEYİP ASIYORLAR..BİRKAÇ DEFA BU EKMEKLERİ PARKTAKİ KUŞLARA VERDİM..GÖRENLER OLDU..GÜVERCİNLER BİR KIRINTI BİLE BIRAKMIYORLAR..KOKUYORMUŞ..BELEDİYEYE ŞİKAYET ETMİŞLER..NEYSE Kİ, GÜVENLİK GÖREVLİSİ TANIDIK ÇIKTI..ONUN HATRINA ATMAYACAĞIZ..NORMALDE FACEBOOK VB. SOSYAL MEDYADA BEĞENİ ATTIKLARI DURUM..NE DİYEYİM..GÜVERCİN PİSLİĞİ SİZDEN DAHA TEMİZDİR..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

ZIKKIMIN KÜRÜNÜ YE..!

GECE YATMADAN ÖNCE MANDA YOĞURDU, YULAF, MEDİNE HURMASI VE KESTANE BALI KARIŞTIRIP YİYORMUŞ PİSLİK..BİZ EVDE NE BULURSAK YİYORUZ..AMA HELAL..SEN O TADI BİLMEZSİN..DOSTLARIMIZA TAVSİYE EDERİZ..YEDİĞİNİZ NE OLURSA OLSUN ÖNCELİKLE HELAL OLSUN..(Bİ YÜZÜĞÜ VARDI PİSLİĞİN, ŞİMDİ ZARTAZANLIK YAPIYOR)

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

TÜTÜN=7 TL

YARINDAN İTİBAREN BİR PAKET TÜTÜN 7 TL..ZAM GELDİ..ALLAH’TAN SİGARAYI BIRAKTIM, TÜTÜNÜ DE AZALTTIM..HA, ZAMMI DA CHP YAPTI..😀 İÇİMİZDEKİ BAZI CAHİLLER BÖYLE DÜŞÜNÜYORMUŞ..NE DİYEYİM, BAYBURT, BAYBURT OLALI BÖYLE ZULÜM GÖRMEDİ..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

ÇÖP KONTEYNIRI..

SABAH BİNANIN TAM ÖNÜNE BİR TANE BIRAKMIŞ BELEDİYE..PARK ENGELLEYİCİLERİN YAKININA..BİR YANDAN İYİ, BİNANIN ÖNÜ ARAÇ PARKEDEMEYECEĞİ İÇİN AÇIK KALACAK..BİR YANDAN KÖTÜ, ÇÖP KOKUSU MALUM, BİNADAKİ ALT KOMŞULARI VE BİNAYA GİRİP ÇIKANLARI ETKİLEYECEK..BAKALIM HAYIRLISI..

NOT: 26 MART BUGÜN, KONTEYNIRI KİM ALDIYSA ALMIŞ..YOKTU..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

LAMBADER..

GEÇEN AY BAHSETTİĞİM ELEKTRİK TASARRUFU İŞE YARADI..OĞLUM İÇİN GECE BOYU AÇIK BIRAKTIĞIMIZ ANTRE IŞIĞINI VE AYRICA DEFREEZI BÜYÜK BUZDOLABINA TAŞIYIP, KAPATARAK YAKLAŞIK 100 TL FATURADA TASARRUF SAĞLADIK..ALLAH’TAN ÇOCUK DA ALIŞTI VE GECE KALKMADI..IŞIK İÇİN BÜTÜN LAMBALAR TASARRUFLU LED AMPUL OLSA DA, FİLM SEYREDERKEN KULLANDIĞIMIZ LAMBADERI SÜREKLİ KULLANMA KARARI ALDIK..TABİİ, MİSAFİR GELMEDİKÇE..😊 ZİRA, OTURMA ODASINDAKİ AVİZE 3 AMPÜL, LAMBADER TEK AMPÜL..LAMBADER IŞIĞI YETERLİ..HAFİF LOŞ DAHA DİNLENDİRİCİ..AMACIMIZ, İNSANİ KULLANIM SINIRINA ULAŞMAK..ŞU AN 262 KWH..ŞU SEÇİM Bİ OLAYDI..🤔

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

22 MART..

GELDİ GEÇTİ..Bİ FELAKET OLMADI..BUNLARDA UTANMA YOK..ŞİMDİ DE 27 MART DİYORLAR..SONSUZA SARARSAN İLLA Kİ BİRİ TUTAR..HA, BİZDE EVLİYA YOK..OLSA DEVLET VE MİLLET BU HALDE OLMAZDI..TÜM BU ZULÜM VE ADALETSİZLİKLERE İSYAN DA ÖNCE CAMİ CEMAATİNDEN ÇIKARDI..ZİRA, HER CUMA HUTBESİNDE YÜCE ALLAH ADALETİ EMREDİYOR DİYE AYET OKUNUYOR..NEYSE..GEÇMİŞ OLSUN..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

JETON..

‘EVET, HAYAT PAHALILIĞI VAR’ DİYEBİLMİŞ BUGÜN..ALTI AY ÖNCE TARIM KREDİ KOOPERATİFİNDEN 1000 TL’LİK ABUR CUBUR SATIN ALIP ‘GAYET UYGUN’ DEDİĞİNDE DE VARDI..JETON İŞTE..

Yazı kategorisi: Sonuncu Köyün Dipsiz Kuyusu

AĞIZ TADIYLA..

Bİ COVID BİLE OLAMADIM..O KADAR ÇEŞİTLERİ ÇIKTI..Bİ TANESİ DENK GELMEDİ.. 🙂 BIRAKIN COVIDİ GRİP BİLE OLMADIM..MİKROP, MİKROBU SEVMEZ Mİ YOKSA.. 🙂 ŞAKA Bİ YANA..YÜCE ALLAH’A ÇOK ŞÜKÜR..(ÜÇ DOZ AŞI OLDUM, TEMİZLİĞE, MASKEYE VE MESAFEYE DİKKAT ETTİM.)